2010. július 5.

Köszönöm Kedves :-))))



Köszönet a Kedvesnek, aki elnézi nekem ezt a Függőséget, mármint azt, hogy hetente vásárolok, beszerzek valami könyvet. Lehet, hogy csak cseréltem egyet, lehet, hogy antikváriumi példányt szereztem be, az is lehet, hogy az ismerős NLC-s és MOLYOS ismerősök hívják fel a figyelmemet valamire, ami nekem nagyon kell (aztán mégsem). Kívánságlistámat megtanultam kezelni, mindig csak 10-15 könyvet tartok rajta, hogy átlátható legyen, na és persze köszönöm Bencének, hogy ki is lehet nyomtatni ezt a listát. Kifüggesztettem a hűtőre egy "majdnem fontossági sorrenddel" (csak 3 kategória van :) ), hátha valaki kedvet kap ezen Lista megtekintésére.

Ma is beszereztem egy Újat (Máté Angi: Mamó) és egy Régit (Pearl. S. Buck: Az édes anyaföld). Ez utóbbit csak azért mert a Tericum Kiadó tervezi a megjelentetését, és mint tudjuk gyönyörűek az általuk kiadott könyvek. Szóval tudjam majd, hogy kell-e majd nekem az új, vagy sem. (Csak addig el kellene olvasnom..)

Köszönöm!
(Bevallom sokszor van lelkiismeret-furdalásom, de mindig bevallom, ha bűnözök, és úgy gondolom, még a határokon belül mozgok, de azért azt feszegetem. Ja, és néha nem veszek semmit: pl. a gyerekek iskolakezdésekor, táborok befizetésekor :-S.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...