2010. július 18.

FILM: Hét élet


Tegnap este, továbbra is fenn álló "nem megfelelő" egészségi állapotomban megnéztem egy filmet.
Megjegyzem a filmnézésekkel mindig gondban vagyok, mert nem ismerem őket, és annyi van itthon, hogy mire a net segítségével találok egyet, ami érdekel, addigra egy csomó idő eltelik, és mégsem nézem meg.

Ekkora kitérő után: tegnap megnéztem a Hét élet című filmet, aminek Will Smith a főszereplője. Fantasztikus alakítás, fantasztikus mondanivaló. W.S. egy adóellenőrt játszik, aki kiválaszt 7 embert, akinek az életét pozitív irányban szeretné megváltoztatni.
Miért?
Hogyan?

Ez mind-mind spoiler, így nem mondok róla semmit! Nekem nagyon tetszett, de még egyszer kiemelném, hogy nem szoktam filmet értékelni, csak egyszerűen tetszett/nem tetszett alapon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...