2010. május 20.

Tikkasztó hőségre vágyom, és kitikkadok lassan..


Nyári szünet!-kiáltom egyre hangosabban. (Vágyódom egy csendes halászfaluba..)

Van még jó néhány nap, vár rám egy évzáró, ami csak félig van megszervezve, de nem csüggedek. Volt egy szülőim, ezt nem részletezem, előttem áll egy egész napos kirándulás a csoporttal, amit már ismét teljes értékű kolléganő nélkül töltök el. Aztán majd paprikáskrumplizok is az ovi udvarán, megsiratom Fiacskámat, ahogy elbúcsúzik az ovitól. Addig be kell szereznem fekete gatyát és fehér inget! Mert bár ezt könnyebbség miatt kérik az óvónők, de nekem épenhogy teher, mert ilyenünk nincsen. :(
Ehhez hozzátenném, hogy nem kedvelem ezt a fajta "ünneplőruhaságot" az oviban, mert én nem vagyok fekete/fehér párti, és nem is kértem az én ovisaimtól. Na, majd riadóztatom az ismerősöket, hátha nekik van és reménykedem:
- hűvös lesz 28-án
- vagy a rövid fekete gatya engedélyezett :).

Aztán túl vagyok Peti első 1.osztályos szülőién, amin megint megállapítottam, hogy vannak túlaggódó/túlintelligens/"nemérteksemmihez"/"milyenleszazénkicsikémnekaziskolában?" szülők. Hogy én milyen vagyok? Azt hiszem, nem várom el a tanítónéniktől azokat a dolgokat, amik nem az ő feladatkörükbe tartoznak.
Előttünk állna egy Peti ovijának a sportnapja, amire nem szeretnék elmenni, mert két éve a korosztályosat nyertük meg, tavaly pedig az egész oviban elsők lettünk. Most megfutamodom, mert Kicsifiam ismét első szeretne lenni. Csendben, halkan megjegyzem, hogy minimax-hajójegyet is nyertünk, amin való részvételünk az agysejtjeimet rombolta.

Szóval tikkadok: bőszen számolok vissza, fel is vállalom ezt, még jó néhány oldalnyi évet lezáró papírmunka vár rám, néhány kreatív-ajándék megalkotása, de már látom a fényt az alagút végén!
:-D
Jó ez a pedagógusi munka, csak a bértáblán szereplő összegek növekedhetnének. ...
(.........a szabadságom első napjaiban elutazunk, a Fiú focitáborban lesz, esélyem sem lesz kialudni magam: ez viszont nagyon szomorú.)

Hirtelen rájöttem, hogy Nagylány Hannáról nem esett egy szó sem. Hebrencske, remélem viszonylagos zökkenőmentességgel leszünk túl az év végi iskolai hajrán. Egyre kevesebbszer, de még mindig gyakran teszem fel Janikovszky Éva egyik fontos kérdését: Kire ütött ez a gyerek? (Könyvudvarban 990,-, egyszer beszerzem biztosan. )

Imádom mindkettőmet!

És ne felejtsem el azt sem: kedves Könyvmoly ismerőseim szerint túl sok depresszív-hangulatú könyvet olvasok. Tényleg Csajok?? Vonzzák a kezemet ezek a kötetek, mint mágnes a vasat.

3 megjegyzés:

  1. Igaz!!! (zippzáras szmájli)

    Én ajánlanám neked az én legutóbb olvasott "idióta" könyvemet! :-))) Egyből Rád gondoltam, hogy Neked is jól jönne most!

    VálaszTörlés
  2. Na tessék! Egy kis támogatást kérek, és itt a zuhi :-D! Szerintem nyáron kicsit felturbósodik a hangulatom, életem, kedvem, jobb társaság leszek. (ha nem , akkor mi lesz?) De már kifelé jövök szerintem. Azt hiszem. Majd keresek valami agyament sztorit!

    VálaszTörlés
  3. Jaj nem zuhinak szántam! Csak szerintem is kicsit vidámabb történetekkel kéne "traktálnod" most magad! Nekem is olyan jól jött most ez a sok nevetés!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...