2010. április 19.

Nehéz dolgok ezek.....

Hja kérem, nem volt egyszerű ma ez az eszmecsere. Tulajdonképpen nem is tudom eldönteni boldog vagyok-e azoktól a dolgoktól, amit hallottam, vagy éppen nem vagyok boldog?

Nem vagyok boldog, mert az igazság sokszor fáj, DE boldog vagyok, mert az őszinteség fantasztikus dolog. Még akkor is, ha oltári nagy szomorúságot okoz. Be merni vallani (olykor hatalmasnak tűnő) bűnöket, na az már valami! Úgy gondolom.
Amit hallottam, azt már tudtam eddig is. összeraktam a kis mozaikdarabokból. Legalábbis nagyon ez jött le. Mármint az egyformaság. Két oldalt egyformának tűnő dolgok, valahogy igazságszagúak.

De baj is van ám! Valahol, valakik nem így gondolják, és ha ez bejön, azaz az igazságosságot homályba és feketeségbe borítják, akkor az áldozati bárányt lehet, hogy ordas farkasnak kiáltják ki.
Most, nekem ez lenne a vég!

Kedves ismerőseim, akik tudjátok miről szólnak ezek a sorok: Majd élőszóban rátérek, egyelőre feldolgozási stádiumba tettem be ezeket az infokat.

3 megjegyzés:

  1. Minél többször végigpörgeted a megoldandó problémát,annál jobbam zsugorodik!! és a végén megbékélsz,és rájössz,hogy nem is akkora a baj!

    VálaszTörlés
  2. Pörgetem, pörgetem, már lassan elszédülök a sok pörgetésben. Aztán hirtelen megállok, körülnézek, és nem a napfényes kék eget pillantom meg, hanem az időközben még jobban beborult eget.
    Kapom a kérdéseket a családfán alattam növögető ágacskájától: "De miért...?"
    Kapom az innen eltérő rossz híreket a fölöttem lévő vastag ágaktól, és azt érzem, hogy a fánk rossz talajban van, át kellene ültetni.
    Hozzatok legalább tápot!!!

    VálaszTörlés
  3. Túl szigorú vagy magaddal...

    Majd ha találkozunk és mesélsz,mi majd megnyugtatunk-de tudom hogy kb öt percig lélegzel fel,aztán újra tipródsz,de az az az öt perc is megéri majd:-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...