2010. április 6.

Mindig van új a Nap alatt, a könyvek között


1.Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.
2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.
3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

Tehát:
1. Köszi Csengának és Krisztinek !

2.
- Amin Maalouf: Levantei kikötők
Oszján életének története a Közel-Keleten. A regény stílusa, hangulata, mondatai odavarázsoltak a helyszínekre.
- Diane Setterfield: A tizenharmadik történet
Hatása alatt vagyok, elvarázsolt, elgondolkodtatott, reményt keltett.
- Joanne Harris: Szederbor
Megfigyelőként ott voltam a könyv lapjain, éreztem az illatokat, ízleltem a Különlegességeket, amelyeknek málnapiros, bodzavirágzöld, szederkék, csipkebogyósárga, szilvafekete színük volt, megtudtam mi is az a földialma, hogyan kell a darazsakat kifüstölni és ismét megtudtam milyen „növénykeverék” hozhat nekem szerencsét. Minden sorát élveztem.

3. Szeee-nek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...