2010. március 5.

Szössz..........


Ki a jó barátnő? Kinek hány jó barátnője van? Van-e legigazibb? Változik-e idővel a jelenkori legigazibb személye?
Kik tartoznak az ismerősök körébe? Iskolákból, munkahelyről, tömegközlekedési eszközről, innen-onnan. Olyan sokan lehetnek mellettünk.
Nekem most szerencsém van. Az egyik legkedvesebb barátnőmmel majdnem minden reggel találkozom. Holnap Ő fog vigyázni a két Csemetére, miközben mi Kedvessel színházba megyünk.

Ismerősök is vannak néhányan. Kivel többet-kivel kevesebbet találkozom, de inkább kevesebbet. Távolságok, munkahelyek, családi életek mind-mind befolyásolják ezeket az alkalmakat. Néha jobb a kevesebb, néha jobb lenne a több.

Ma jó délutánom volt. Volt egy ilyen találkozóm. Töltődtem általuk, töltöttek engem, új nevetés-ráncokat szereztem ajándékba tőlük (köszi Lányok).
Ittam "hosszú és nagyot".
Kell ennél több? Néha igen. Ma tökéletesen jó volt ennyi is.
Köszi Lányok még egyszer!

2 megjegyzés:

  1. Én éppen most siratom egy barátnőm elvesztését..eltávolodtunk,változtunk(?) nem tudom,iskolás korunk óta ismerjük egymást..de úgy tűnik ez a hosszú idő is kevés arra,hogy megmentsük ezt a barátságot...
    De!! Szerzek újakat,akikkel nekem is hasonlóan jó összefutni,kicsit kiengedni,elmondani ami bánt,nagyokat nevetni,és persze én is csak "hosszút és nagyot" szeretek inni:P:D Olyan vaaagy :D:D

    VálaszTörlés
  2. Milyen is? **nagyotnézekmosolyogva**
    Nekem volt olyan barátnőm, aki a családjával eltávolodott, aztán évekkel később csak ő egyedül keresett fel engem (egyedül), és átbeszélgettük az éjszakát. Évi egyszer azóta is megtesszük.
    Ne add fel. Hátha jelentkezik majd.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...