2010. március 25.

Húúúúúúúhhaaaaaa.................... ez szuper!



El sem hiszem, hogy ilyet kaptam. Köszi Csenga!
Teljesen meglepődtem.
Na de min is?

Kaptam egy ilyen díjat, a blogomra, a blogomért Csengától.

Ez egy bloggerdíj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül. -ez természetes. :-)

2) a logót kirakom a blogomba.- kitettem

3) a szabályzatot kirakom a blogomba.- kiraktam

4.) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.- ld. lentebb.

5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7) betartom a szabályokat.

És most íme a teszt:

Név: f-andi

Becenév: kinek mi...

Lakhely: Bp.szomszédságában egyik irányban

Magasság: 160-170-nél félúton

Névnap: Ladó féle névnapos könyv a neten is elérhető :-)))

Foglalkozása: hivatalos-fizetett játszópajtás (egyik megközelítésben)

Testvérek: az is van egy

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: a magyart beszélem mindig, de egykoron németül is beszéltem. azt hiszem ha kellene még tudnám :-D

Gyűjtemény: könyvek, (egyébként nagy kidobós ember vagyok).

Cipőméret: átlagos női méret, ami a leghamarabb fogy el mindenhol. :-(

Iskola: volt és lesz is..
Évfolyam: -----
Kedvenc tantárgy: ez változó volt... ének... néha matek...(csak csendben és halkan)

Hobbi: olvasás, molyolás, netezés

Zsebpénz: lassan én fogom adni....

Kívánság: ha bele mernék gondolni..., szerintem egy igazi tengerpartos nyaralás 4 főre

Álom: ld. a kívánságnál, ja repülősnek kellene lennie, mert a gyerekek ilyenre vágynak. :-))

Szerencseszám: nem tudom, de a 4-hez és a 8-hoz vonzódom kiskorom óta.

Szeretne találkozni: soha nem gondolkodtam róla. Most kellene?
Olyan emberekkel jó lenne, akik hatással vannak rám vagy lehetnek rám a későbbiekben!

Háziállatok: kutya (mindig és mindenkor), jelenleg George.

...és akkor a további kötelezettségek:

Még egyszer: a díjat Csengától kaptam, és továbbítom:
1. Könyvmolyok- mert a kezdetekben ők is hozzájárultak, hogy írjak a könyvekről.
2. Csenga - visszadíj, mert érdekel a látásmódja
3. Christina- mert számomra teljesen ismeretlen, nekem tetsző magyar könyveket mutat be nekem
4. Niki- mert fiatalos, lendületes, és mert tetszik.
5. Pável- mert ezt a mennyiséget és nagyon szubjektív véleményt mindenképpen érdemes szemmel tartani
6. szeee - mert szeretem olvasni a véleményeit, írásait.

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen:-)))
    hivatalos-fizetett játszópajtás,ez nagyon jóóó:D

    VálaszTörlés
  2. Nahát, micsoda meglepetés. :o) Nagyon-nagyon szépen köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. ezt csak most olvasom, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. A Könyvmolyok nevében is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...