2010. március 19.

Cukorkával kilábalni a betegségből....


Immunrendszerem nincs a helyzet magaslatán. Enyhén nem jól érzem magam. Ismét. Tegnap túlestem a mélyponton, ma újult erővel vágtam bele a hét utolsó munkanapjába.

Amikor még nem ennyire vetettem meg a tévénézést, én (is) beleestem abba a hibába, hogy mereven vártam, vajon mi is történt aznap a híres (hírhedt) BB-házban. Abban volt egy "domesztoszos-csaj", aki egy kartonnal kapott a klassz reklámhadjáratáért.
Ezt a kis kitérőt csak azért írtam, mert én is kaphatnék néhány zacskónyi negrot. Nem is akármelyik fajtából. A napokban ez a kis "torok kéményseprője" mentette, sőt még mindig menti az életemet. Cukormennyiséggel nem törődve váltva szopogatom a cukorkáimat és nyalogatom a mézemet. A cukorkák, és üres csomagolóik potyognak a zsebemből, nem kis reklámhadjáratot folytatok, a kibontástól az összeszedésig.
Én nem azt sorolom, hogy lyukas csokoládés, kerek csokoládé....., mint Gombóc Artúrunk (ezt is szoktam :-D ), én a Negro fajtákat sorolom, amiket szeretek: mézes, eukaliptuszos, megyes, extra erős, stb.
Bízom bennük. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...