2010. március 7.

Csak néhány mondat ...


Csak néhány mondat, inkább csak magamnak. Emlékeztetőül.
Néhány hete beszélgettem a Naggyal, aki 8,5 éves lány. Előzmény valószínűleg valamelyik harcunk volt, ami sajnos mostanában sűrűn előfordul. Szóval beszélgettünk, és szóba került, hogy a gyerekek ahogy növekednek, előfordul a gyerekek távolodása a szülőktől. Mondtam neki, hogy el fog érkezni az az idő, amikor bezárja majd a szobája ajtaját, hogy szülő ne legyen bent vele.
A tegnap estét a Gyermekeim a barátaiknál töltötték. Amikor hoztam haza, azt mondta: Mama igazad van?
Kérdem én: Miben?
Ő: tényleg távolodni fogok...

Értette ezt arra, hogy nem vágyott haza, hozzám, hozzánk.
:-(
Elszomorodtam.
Máris?
Olyan nehéz a szülői hivatás!

2 megjegyzés:

  1. Persze majd eltávolodik,de örökké a gyereked lesz...és Te leszel az első akihez fordulni fog örömével,bánatával.

    VálaszTörlés
  2. Úgy legyen. Remélem. Azon vagyok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...