2010. február 18.

Télzáró gondolatok, avagy a gondok is elolvadhatnának a hóval



Annyi minden történik mostanában...............
Várom a tavaszt...
A molyon abban egyeztem meg Stippi-vel, hogy a múlt hét vasárnapig lehet még tél, hó, fagy, jég, dér.... Most aztán már:
Kelj, kelj kikelet
Seprűzd ki a hideget
Ereszd be a meleget,
Dideregtünk eleget!


Négy napja kínoz a bennem rejlő és lappangó betegség, ami ma ágynak döntött. Fáradtság vagy nátha? Vagy fáradtságból kialakuló nátha? Teljesen mindegy a lényeg: nem szeretnék viccelődni a témával, de ma reggel már (félholt helyett) félig élve jutottam be a dolgozóba. Nem volt egyszerű, mert a 6.20-as busz -pontosan megfogalmazva- jobb első kereke defektet kapott. A Nagy örült, milyen izgi, hogy ilyen történt velünk; a Kicsit a lyukas kerék jobban érdekelte. Én pedig, miközben sodródtam lefelé a tömött buszról, először felhívtam Apukámat (köszi!), hogy emelkedjen ki az ágyából, és gyorsan jöjjön kocsival utánunk, mert úgysem férünk fel a következő buszra. Másodszor felhívtam a Dolgozót, hogy "Nincs aggódás, még élek, csak kések..!"

Szumma szummárum (így kell ezt írni?) jól döntöttem. Amikor beestem enyhe késéssel, csak egy szabadnapot kértem holnapra, hogy hétfőre jobban legyek. Most itthon vagyok, már aludtam, begubóztam magam a sarokba egy vastag takaróval, könyvvel és a géppel, bevettem gyógyszert, a gyerekeket elküldtem egy emelettel lejjebb a Nagyszülőkhöz, megrendeltem a bundás kenyeret, egyre jobban érzem magam. Az élmény feltornázta magát már egy közepesre.

Na igen az autó.... Ugye egy bácsika kocsija néhány héttel ezelőtt megcsókolta a miénk fenekét (jujjj), 3-4 hete kínlódunk, szervezünk-tervezünk: ki-kit visz hova, mikor hoz el, ki megy érte stb... Mára kész lett (juhéjjj), sajnos holnap lejár a forgalmi engedély, de állítólag hétfőn levizsgáztatják! Szerintem maga a tény, hogy -elvileg keddtől- ismét használhatom (hellyel.közzel, időnként, és beosztva) az Aranyost, egyből meggyógyít!

A Nagy-nak holnap még farsangi bálja van, össze kellene dobni még valami tökfödőt neki (semmi kedvem kikelni erről a helyről...), mert a kölcsönkalapot otthon hagyták a kölcsönadók... :-(((

Szeee hatására elkezdtem olvasni újra az Urak és játékosokat. Már kezdek látni olyan összefüggéseket, amiket előzőleg nem sikerült. Egyenlőre tetszik!
Lehet, hogy tényleg nem jó passzban voltam akkor (sem)?? :-S

3 nap pihi, remélhetőleg pihivel tudom majd tölteni... és várom a meleget. Egy reggeli (tavaszi) madárcsicsergés képes feldobni a napomat, a megszépíteni az arcomat (kisimítja a ráncaimat), és feldobja a mosolyomat!
Rajta madárkák, ne hagyjatok cserben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...