2010. február 23.

Harmónia-harmónika (ami harmonika)


Talán mindenki ismeri a tangóharmonika hangszert. Mostanában én is így érzem magam, mint ahogy mozog a zenész kezében a harmonika. Összetolja-széthúzza, alakítja a hangokat a billentyűzet segítségével. Most éppen egy szép hanghoz tudnám hasonlítani a harmóniámat.
Aranyos és kedves ismerőseimmel csak úgy mondjuk: "harmonikában vagyok magammal".
(Most tudtam meg éppen, hogy a harmonika rövid "o".)

Röviden: jól vagyok. Jól vagyunk.
Jön a tavasz, mosolyognak a gyerekek, jó lenne néhány hét szabadság-szünet-együttlét-elutazás.
Mivel ezek nincsenek kilátásban, így örülök, hogy kész az autó, nem kell minden hajnalban zötyögni a buszon (már megint benzinár emelés lesz holnap), ma itthon voltam már negyed 3kor, sőt véletlenül volt hely a fodrásznál, így a hajam is rövidebb lett.
A könyvtári könyvek száma gyarapodott eggyel, el is kezdtem olvasni.
A Kicsi nőtt néhány centit, a Nagy egész jól tudja a dolgokat a holnapi német dolgozatra. Apró örömeim vannak.
Ha a Kedves is itthon lenne, az lenne az Igazi!

2 megjegyzés:

  1. Már múltkor is írtam a csicsergős posztodhoz megjegyzést,de nem jelent meg....

    Nagyon kiváncsi leszek az Üvegpalotára,nemrég szereztem be.

    És a kedves nekem is mindig hiányzik....

    VálaszTörlés
  2. Ejnye, milyen ez a net!
    Az Üvegpalota hátoldalán van egy olyan mondat: "..visszaadja az olvasónak az emberbe vetett hitet."
    Egyelőre a könyv majdnem harmadánál még elhűlve olvasom a családdal történő eseményeket. Még nem is tudom tetszik-e egyáltalán?
    A Kedvesek kedvesek.:-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...