2010. február 13.

Farsangi ovis buli szülőként...


Elérkezett az a nap, amikor szülőként részt vehettem egy farsangi "Szülők-nevelők bálján".
Régi munkahelyemen, a Kicsi ovijában nagyon vártam ezt az eseményt. Egyrészt a mostanában elhatalmasodó lótásban-futásban jó volt találkozni ezekkel a Barátokkal, másrészt ez az utolsó ilyen bálom, hiszen a következő farsang már az iskolában fog zajlani.
A farsang az 1960 és 70-es évek jegyében zajlott, az oviban dolgozók az ilyen jelmezeket, öltözékeket szorgalmazták, a nyitótáncuk is e kor köré készült. Köszi V.!
Voltunk jó páran a hippikorszakból, voltak a pöttyös szoknyás kislányok, sőt kisdobossal és úttörővel is találkozhattam. Fantasztikus ruhakölteményeket, parókákat, szemüvegeket pillanthattam meg.
Nagyon jól éreztem magam, tudtam beszélgetni az ismerősökkel, barátokkal, az óvónénikkel; táncoltam, karaokéztam; ettem és ittam. Bánatot csak a buli vége előtti hazajövetel okozott (jött a busz).

A gyerekek a közös ovis csoporttól együtt fognak a nyár elején búcsúzni, eddig 3,5 évet töltöttek együtt. A közös csoportszobából a szélrózsa jó néhány irányába, más-más iskolába ballagnak tovább, így csak remélhetem, hogy valahogyan meg tudunk szervezni ilyen jó kis bulikat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...