2010. január 22.

Könyvmolyos találkozó!!!

Kezdhetném azzal, hogy nagy izgalommal készültem erre a napra...., a lelkem mindenesetre igen, nagyon vártam a délutánt. Kicsi, nem túl hosszú, de annál fárasztóbb munka után mentem a könyvmolyos találkozóra. Első élményem, hogy "ismeretlen ismerőseimre" Hannám figyelt fel, aki ugyanazt a képet látta, mint én :-D.
Megörültünk egymásnak, egyre többen gyülekeztünk, ennélfogva egyre szűkebb helyen kuporogtunk, míg végül megkaparintottuk a teljes kiszemelt területet. (vagy éppen befejeződött az angol korrepetálás, vagy idő előtt lett vége a vihogásaink, örömeink miatt)
Kaptam, vittem, de mindez nem is fontos ahhoz képest, hogy végre arcokat kaptam a nevekhez! Beszélgettem, ismerkedtem. Nagyon jól éreztem magam!
Köszi, hogy eljöttetek Csenga, Szeee, Bozs, Boudica, Erika, Borostyán, Sam, Violina, Banyesz, Stippistop!

sokcsillagos 5-ös!

u.i: találjátok ki: hol volt a találkozó? Természetesen egy könyvesboltban!!

6 megjegyzés:

  1. de aranyos vagy, egészen meghatódtam! :o)

    VálaszTörlés
  2. Bizony remek volt!!! kicsit féltem,hogy megtaláljuk-e a közös hangot,de úgy vihogtunk együtt mint az ezeréves barátnők:-)

    VálaszTörlés
  3. na igen, nagyon remek volt. Délután óta vágyódom is a tanyátokra. Nem lehet ott mostanság a hóban forraltborozni???

    VálaszTörlés
  4. Mindent lehet :-))bár én se a havat se a bort nem szeressem...de a mit a vendég kíván:-)

    VálaszTörlés
  5. klassz! Ma reggel már egykedvűen vettem tudomásul, hó és hideg van ma is.
    Ottalvós bulikban iszom csak.... :-))

    VálaszTörlés
  6. ha vállallod a rend rakást, mosogatást alahtsz is nálunk:-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...