2010. január 7.

Fáradtságból kitűnő, Nagy élmény a Kicsi edzőjétől

Kipurcanok lassan, jó, hogy végre a péntek következik! Már csak egy délelőtti munka, egy kis fogszabályozás a Naggyal, aztán elvileg a karácsonyfa mentes tiszta lakásba érkezem majd meg. Ezt bevállalta a Kedves. (:-D)
Lényeg a mai, igen-igen hosszú napomban:
A Kicsi egyik fociedzője edzés után odahívott magához, hogy beszélni szeretne velem. Aggódni kezdtem: "Gond van? Baj van a Fiúval?" kérdeztem. (Nem szoktak panaszkodni rá, de ki tudja mi történhetett az elmúlt egy órában? )
Az edző mosolyogni kezdett, és csak annyit mondott, hogy nagyon szépen neveljük a gyerekünket, nagyon mosolygós, jókedvű, mindig kedves mindenkivel, szófogadó , vele és egy másik kisfiúval soha nincsen probléma. Csak azért mondta ezt el nekem, mert nagyon kevés ilyen gyerekkel találkozik mostanában, és legyünk büszkék magunkra, és persze a gyermekeinkre.
Hű, ez nagyon érzelgős volt, de majdnem elsírtam magam. Tényleg valami másra számítottam.
Szuper élmény: 5*

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...