2010. január 25.

Egy remek hétfő!

Írtam egy karcot a moly-on. Hirtelen késztetést éreztem, hogy itt megörökítsem, mert a mai nap a maga nemében tényleg klassz volt.

Newcollegina felmondott. Jött, látott, vesztett. Elvesztette a gyerekekkel való kapcsolatát, az óvónősségbe vetett hitét, az önbizalmát. Most így érzi.
Természetesen túlélem, ez az „ élt 2 hetet” kategória.
Én csinálom tovább, mert, bár vannak a nagyon csibészek, a csibészek, a rosszak, az elevenek, a nyafogósak, hisztisek, a mosolygósak, a vihogósak, a ….stb., de nem értük élünk? Szülőkként, nagy testvérekként, leendő szülőkként, pedagógusokként.
Én ma is bezsebeltem néhány bókot: „Nagyon csini vagy Andi néni!”
" Ez sokkal jobban áll, mint a tornázós ruhád (*pirulós*)!
vagy nemes egyszerűséggel: „Szeretlek Andi néni, szeretnék egy puszit adni/kapni!”
Ez volt a mai napom. (Csendben megemlítem, hogy az a fiú, aki az ősz hajszálaimat festés nélkül gyarapítja…., na Ő hiányzott ma.)

Élveztem a mai napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...